Head picture

Botad

Det känns bra att Den Andre har blivit så totalt avslöjad i all sin lögnaktiga falskhet. Det har gjort att jag inte alls känner någon längan efter honom längre, och det känns befriande. Det är skönt att få fokusera på, och bygga upp min egen tillvaro, utan att behöva gräma mig över vad han har för sig, eller vad han har gjort mot mig.
Han höll sig borta från kontoret idag, och det kändes bra. Kanske har han tillräcklig urskillning för att göra det i fortsättningen också.
Jag stötte ihop med honom på huvudkontoret igår, men då låtsades han inte se mig. Hade det varit tidigare hade jag blivit helt förkrossad, men nu tyckte jag att det kändes helt ok. Jag hade ingen lust att låtsas om honom heller.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback