Head picture

Det är nåt sjukt...

Jag var iväg å jobbets vägnar ute i obygden och bodde på lilla hotellet. Där bodde också Den Andre just den natten. Jag träffade på honom i sällskapsrummet tillsammans med tre andra kollegor, varav jag känner en lite grand, och han är riktigt trevlig.
De bjöd mig att göra dem sällskap och jag kände det svårt att tacka nej. Jag fick öl, och Den Andre var översvallande trevlig mot mig. Jag fick nästan en känsla av att han försökte fylla mig, så jag blev lite försiktig.
Vi satten stund och pratade alla fem om ditt och datt, och efter ett tag bröt vi upp. Jag gick på toa, och när jag kom ut, stod Den Andre och väntade på mig. De andra hade gått, så vi blev ensamma kvar. Vi satte oss en stund i foajén och pratade. Han frågade hur det var med mig. Jag sa att jag har det bra, och frågade hur det var med honom. Han suckade och sa att det inte alls var bra, att hon, Den Andra kvinnan ,har slängt ut honom för att han inte varit helt ärlig. Jag sa att det kanske går över, och att hon kanske inte har slängt ut honom permanent. Men han sa att det var permanent. Det kommer inte att kunna bli bra igen. Vis av erfarenheten, frågade jag om det var ok att jag ringde och frågade henne. -  Javisst, gör du det, sa han.
Sedan frågade han om vi skulle gå och lägga oss och knulla. Jag ställde mig lite frågande till förslaget, minst sagt. Vi kan väl sova tillsammans i alla fall, tyckte han då.
Han kom och satte sig gränsle över mitt knä och började stryka mig i ansiktet och kyssa mig. Jag lät honom göra det av någon anledning som jag inte riktigt själv förstår, men när han började ta på mig på allvar avbröt jag.
När han gick på toa, smet jag därifrån och gick och la mig.
Han ringde och frågade om han fick komma till mig. Jag sa nej. Han ville hålla på med dirty talking och att jag skulle säga snuskiga saker till honom om vad jag ville göra. Men jag sa att jag inte ville prata om det. Jag frågade honom hur han tänker och vad han känner flera gånger men han svarade inte på det. Han frågade mig vad jag ville, och förväntade att jag skulle säga något i stil med att jag vill ha kuk, eller nåt. Det säger jag aldrig, och dessutom ville jag inte det. Inte hans i alla fall. Jag sa att jag skulle vilja se bevis hos honom för att han kan känna äkta känslor.
Sedan sa jag igen att han inte fick komma till mitt rum och sa godnatt.
Dagen efter ringde jag Den Andra kvinnan för att fråga om det han sagt var sant, om att hon slängt ut honom. Det var det naturligtvis inte.
Hon ringde upp honom och han ringde upp mig och var extremt upprörd och sa att han aldrig mer vill ha med mig att göra, och att jag ska sluta ljuga. Jag försökte fråga vad jag hade ljugit om. men jag fick inte en syl i vädret. Han bara avbröt mig och slängde på luren.
Jag kände att det var jobbigt, men att det samtidigt inte gjorde så mycket. Jag vill inte ha med honom att göra heller.
Den Andra kvinnan har skickat några sms til mig idag. Jag tycker synd om henne, riktgt synd.
Jag har i alla fall en man som står ut med mig och tröstar mig. Dessutom har jag återfunnit min lärare från högstadiet, som betydde så mycket för mig, och som verkar acceptera mig precis som jag är. Det är inte alla förunnat. Jag har det riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Den där snubben verkar ha hyfsade problem. Distansera dig ordentligt. Du kan väl inte känna dig dragen mot en man som ljuger lika naturligt som han andas? Du är värd bättre.

Postat av: Dr S

Men för fan! "Sedan frågade han om vi skulle gå och lägga oss och knulla." Vilken jävla loser! Jag sitter här och skäms för att jag är man nu. Och varför ljuger han när han vet att lögnerna genomskådas direkt? Nu kastar jag sten i glashus... /de genomskinliga lögnernas konung

2007-05-28 @ 19:22:00
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback