Head picture

Hon är hysterisk

Hon har ringt mig flera gånger och skickat sms och jag tycker att det börjar likna trakasserier. Speciellt som jag har skickat ett sms till dem båda där jag förklarat tydligt att jag inte är intresserad av honom längre och att jag har fattat mitt beslut. Jag har också förklarat att syftet med mitt enda samtal till honom var att få en lite mer uthärdligare stämning på arbetet.
Men hon tolererar inte det, tydligen. Hon kommer nog att få det svårt. Och han med.
Jag sa till henne att hon inte kan ställa några som helst krav på mig, lika lite som hon accepterade några krav från hans före detta fru, när hon inte ville att de skulle träffas. Hon har själv varit den som har utsatt en annan kvinna för att ta hennes man. Jag har i alla fall varit ärlig och backat ur så fort jag fick veta sanningen. Men hon verkar inte fatta det.

Den här soppan är verkligen osund. Jag skulle bara vilja tvätta mig och gå vidare.


Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback