Head picture

Trevlig lunch - men utan Överhövding

När klockan började närma sig 12-slaget, skickade jag ett sms till Överhövdingen för att fråga om han kom ihåg att vi skulle luncha. Jag fick till svar att han var hemma och sjuk och att han trodde att jag blivit informerad. Det hade jag inte, men jag skrev att han skulle krya på sig. Där ser man. Världen är full av klena typer...

Men det gjorde inte så mycket. Jag åt lunch med några kollegor som jag tycker om, och som jag haft en hel del samarbete med i min tidigare roll, plus en nyanställd tjej som ska vikariera när den ena kollegan är mammaledig.

Det är riktigt varmt och skönt här i Staden, men i morgon eftermiddag bär det av till Norrland. Tur att jag tog med den stora resväskan med kläder för alla årstider.


Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback