Head picture

Min smarta hund

Det tog inte lång tid förrän min hund fattade vitsen med "trosorna". Nu stannar hon på hallmattan varje gång hon kommer in och väntar på att jag ska ta på henne dem. Hon skäms inte alls när hon har dem på sig, och försöker inte ta av sig dem. Däremot vet hon precis att de ska av innan hon ska gå ut. Hon är faktiskt smart, tycker jag.
Vi fick med några fåniga bindor när vi köpte trosorna, men de var helt värdelösa. De var tjocka, fyrkantiga och satt inte på plats. Jag använder vanliga trosskydd istället, och det fungerar mycket bättre.
Hon blöder så pass mycket den här gången att det inte gått att ha henne inne annars, så jag är väldigt glad att det fungerar.
Konstigt att det kan vara så stor skillnad. Förut har vi knappt inte ens märkt att hon löpt. Hon är tre år nu. Undrar om det har med åldern att göra?

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback