Head picture

Pack-ångest

Jag inbillade mig att det inte skulle kännas så jobbigt att packa nu när jag inte gjort det på flera veckor, men där bedrog jag mig. Det känns värre än någonsin. Jag har hållit på i flera timmar och bara skjutit det framför mig. Konstigt hur mycket annat man kan komma på att göra istället....
Jag har suttit och gått igenom min jobb-epost och flaggat sådant jag måste ta itu med. Det kommer att bli hektiska dagar de första dagarna. Jag tror att jag måste jobba lite innan på måndag, annars kommer det inte att funka.
Jag förstår inte varför det alltid ska hända så mycket i augusti. Nästa år ska jag inte lägga någon revision i augusti, i alla fall. Det hade jag egentligen inte gjort i år heller, men nu blev det så eftersom vi inte kunde genomföra den när vi skulle i juni. Det blir inte alltid som man tänkt.
Nu ska jag gå och ha lite mer ångest över att packa, börja jobba, inte ha semester längre osv.
Tror jag behöver tröstäta lite....

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback