Head picture

Efter joggingrundan

Vi fick för oss att vi skulle resa någonstans några dagar, efter att vi kom hem efter joggingrundan. Jag tyckte Palanga i Litauen, för då kunde jag göra slut på alla mina bonuspoäng och få resan gratis. Bo på lyxhotell med lerinpackningar och örtbad varje dag...
Maken tyckte New York med city-puls, sevärdheter och nyår i Big Apple. Så olika man kan tycka.
Nåväl, vi kollade upp priserna till NY, och det var inte så lätt att få tag på något som kändes rimligt för en improviserad spontantripp. Maken fortsätter att leta. Han är mer envis när det gäller sådant än vad jag är. Det där med spa i Palanga, kan jag fetglömma.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hoppas ni kommer iväg på en mysresa! Det unnar jag er!


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback