Head picture

Fröjdefull jul?

Vi gick en skogspromenad på eftermiddagen. När vi kom hem var vi lite småhungriga. Jag tände i spisen och föreslog att vi skulle ha pick-nick på mattan framför brasan med ost och kex. Maken nappade genast och tog fram en flaska Sauterne. De är så gott. Vi hade riktigt festligt och mysigt.
Efteråt fick jag helkroppsmassage. Det var så skönt. Vi har golvvärme i hela huset, men precis under mattan framför öppna spisen är golvet särskilt varmt, så det är perfekt att ligga naken där och känna värme från alla håll. Det hettade till på allvar mellan oss, dessutom. Det kändes så skönt, tryggt och avslappnat. Det var första gången vi älskade med varandra sedan .... ja, sedan jag och Den Andre... Kanske betyder det att vi har bestämt oss för varandra igen på riktigt nu då?
Jag grät lite när det gått för mig. Det var precis som om alla inkapslade känslor plötsligt ville ta sig ut samtidigt och tumultartat. Jag tyckte att det kändes fantastiskt bra, samtidigt som jag blev rädd för att det kanske kommer att bli fel igen. Eller, jag vet inte vad jag kände egentligen. Tumultartat, som sagt.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hoppas ni verkligen finner tillbaka till varandra. Lycka till.

Postat av: Mimmi

Hoppas ni båda två kände samma .....och att känslan satt kvar

2007-12-25 @ 21:45:40

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback