Head picture

Planera och boka

Jag fick presentkort på Ticnet från ett företag. Nu har jag bokat biljetter till ett evenemang i Staden. Maken och jag kommer att vara där i min lya ett tag, för att se hur det blir med hans utslag. Vi ska roa oss bäst vi kan. Det är ju lite större utbud där än på bonnvischan, där vi bor.

Jag ska passa på och greja lite mer i lägenheten när Maken är där och kan bistå med att borra och skruva. Det fattas fortfarande gardiner i vardagsrummet, och alla lamport har inte kommit upp. Jag skapassa på att köpa badkaret också, som jag har tänkt jättelänge.

Några kompisar har bott i lägenheten förra veckan, så vi ska hämta nyckeln hos dem. De tyckte att det var kanonmysigt och att de hade det jättebra där. Och det var ju bra.

Det värsta är att jag måste packa nu. Jag har fått en sorts aversion mot att packa, av någon anledning.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback