Head picture

Börjar tillämpa villkoren

Jag träffade Den Andre i söndagskväll, när jag kommit fram. Vi gick och åt en bit. Vi pratade allvar en del och jag grät. Vi pratade om livet efter "villkoren". Jag har sagt till honom att han kommer att ångra sig resten av sitt liv att han väljer bort mig nu, men han vill inte. Det gör mig så oerhört ledsen att han inte vill ha mig på riktigt, att det känns som om han bara har utnyttjat mina känslor för honom.

Jag drack lite för mycket öl, och blev våldsamt trött.
Han tog med mig den lilla biten till sitt hotell, och vi la oss. Jag somnade som en stock och vaknade vid ett-tiden. Jag kände att jag var tvungen att gå hem med tanke på hunden som var lämnad hos helt främmande människor.
Han följde mig hem. Vi smög in på mitt rum och han sov hos mig. Det var som ett sista avsked på något sätt. Vid sex-tiden smet han ut, och min värdinna märkte aldrig något.

Nu har jag tagit bort honom från min telefon. Jag har inte svarat på hans sms. Nu är det definitivt slut.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vi är på något sätt de val vi gör. Hoppas du kan leva med dina val. Jag önskar dig alla lycka i världen.


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback