Head picture

arg och less

Idag , eller egentligen igår, har jag hållit på och sms:at med Den Andre. Det började normalt och ganska neutralt, men efter ett tag kom han med förslag om att jag skulle komma hem till honom, med förespegling att jag skulle hjälpa honom med trädården, och när jag inte ville började han komma med snuskiga förslag. Jag blev riktigt sur.
Jag skrev ett par minst sagt uppriktiga sms, och fick en ursäkt till svar. Han ville gärna träffa mig, men ursäktade sig för de sexuella anspelningarna.
Nåväl, det är väl ok. Jag tror han har svårt att fatta vad han har gjort mig och hur det påverkar mig. Jag mår dåligt av att han tycks tro att jag fortfarande skulle gå med på vad som helst, eller som om ingenting spelar någon roll av allt som hänt.
Tröttsamt.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback