Head picture

Bortkastad dag

Jag skulle ha åkt med 6:20 flyget, men jag var så våldsamt trött att bokade om till 10:55. Det skulle jag inte ha gjort. Det planet hade trräffats av blixten, och fick inte tillstånd att starta igen förrän massor med kontroller gjorts och folk ända bort i Canada konsulterats. Vid fyratiden droppade jag in på kontoret, och då kände jag mig så lack att det var svårt att börja jobba. Bättre att gå hem och försöka jobba ikapp i morgon.
Jag mötte Den Andre på väg ut från kontoret, när jag skulle gå in. Han var förmodligen på väg dit där jag kom ifrån. Träffas vi inte mer än så kan man stå ut. Han hälsade, men såg lite sur ut. Skit samma.
Nu ska jag träffa Mamman och Dottern för första gången på flera veckor. Den frånskilda Pappan har kommit dit på besök den här vecka också.
Jag har tänkt att kläcka ur mig att jag fått en lägenhet nu, så att de kan förbereda sig på det.
Det är en massa student-oväsen på stan. Kul för dem.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback