Head picture

Mysig hemmakväll?

Tja, vi har ätit gott, druckit gott och haft det trevligt Maken och jag. Precis som om allt är som vanligt nästan. Han har dock frågat mig om jag hellre hade varit hos honom, Den Andre.
När jag kom hem från jobbet ville jag verkligen det. Han verkade så ensam när han gick. Han sa till mig att han skulle vara hemma ikväll, och tittade på mig med en min som om han förväntade att jag skulle säga: "Bra då dyker jag upp vid 7-snåret". Jag sa att jag inte kunde komma till honom. Det går bara inte. Jag kan inte lämna Maken hemma ensam en fredagkväll för att gå till älskaren, även om han visat på en otrolig förmåga till tolerans och förståelse.

Men jag längtar efter honom. Enormt mycket.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag och min fru umgås inte särskilt mycket alls just nu. Vi ska ses i morgon när hon fyller år. Min fru känner att hon vill ha tid och känna efter ordentligt, och tid tar det. Men vi är fortfarande vänner. Vi började som vänner, och jag tror att del delen i vårt förhållande kommeer alltid finnas kvar. Men det räcker ju inte, i såna fall kan jag ju lika gärna gifta mig med en killpolare. Vi är just nu i "vi får se hur det går" fasen. Så , den som lever får se...


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback