Head picture

En lång dag

Det har varit en intensiv och lärorik dag. Mina värdar har verkligen tagit hand om mig och varit engagerade. Ikväll blir det middag på hotellet med grabbarna.
Jag är jättetrött och tänker sova en stund innan jag ska träffa dem.
I morgon fortsätter det i samma takt. Möten och nya människor hela dagen. Jag ska träffa ledningsgruppen och prata allvar med dem också. Jag får en känsla av att de uppskattar och tycker att det är och viktigt att jag kommer och att det faktiskt betyder något positivt för dem. Fast jag känner mig inte så betydelsefull. Men bara det att jag visar intresse för deras verksamhet och deras arbete kan vara värdefullt. Om inte annat knyter jag kontakter och lär känna medarbetarna och det kommer att underlätta för framtiden.
Det känns riktigt bra.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback