Head picture

Första hemmadagen

Idag är första dagen sedan vi flyttade som jag kan vara hemma hela dagen utan att behöva åka någonstans. Jag har suttit i soffan och läst framför brasan och bara kopplat av. Det har varit underbart skönt. Jag har inte fixat mig i håret, inte målat mig och dessutom har jag klätt mig i sunkkläder, dvs träningsbyxor och t-shirt.
Nu ska jag gå ut och greja lite i trädgården, för det regnar inte längre. Sedan ska Maken och jag hänga lite tavlor.
Min lärare från högstadiet ska komma och hälsa på någon gång under helgen och det ska bli väldigt kul. Det ska bli spännande och se hur han och Maken kommer överens. De är inte precis lika i sättet, men det kan gå alldeles utmärkt ändå.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback