Head picture

Hämtat bil

Idag har jag hämtat ut den nya bilen, en miljödiesel, och lämnat in den gamla till firman där jag hämtade den.
Det känns lite roligare den här gången för att det är en helt ny sorts bil som jag inte haft förut. Jag fick en bukett med rosor också, och det var nästan det roligaste av allt. Maken tyckte att bilen var roligare. Alla mina tjänstebilar är det han som har valt och bestämt, för det är viktigare för honom än för mig. Och dessutom vet han mycket mer om bilar än vad jag gör. Jag har få synpunkter:
Den ska vara tyst i kupén
Den ska alltid fungera
Den ska kännas trevlig, snabb och tuff

Det är väl inte så mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: Magnus

Eeeeh...min bil kuggar på alla kriterier...

Postat av: Mimmi

Du har precis samma kriterier som jag...

lyckans ost som fått ny bil. ......erkänner att jag
är lite avis!

Ha det bra

2007-11-08 @ 20:07:42
URL: http://mymim.blogg.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback