Head picture

Han tycker mer om mig nu

I morse skjutsade jag Maken till tåget. Vi pratade lite i bilen och han smekte mig på kinden coh sa: "Kände du att du fick lite kärlek där?" Ja, sa jag, det kände jag. Han pussade mig och sa att han tycker mer om mig nu än vad han gjort tidigare. Jag sa att jag känner likadant när det gäller honom.
Det fungerar faktiskt riktigt bra mellan oss just nu. Han tycker att det är lite jobbigt ibland att jag är borta så mycket, men det fungerar ändå förvånansvärt bra.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja du ...känslor kan komma tillbaka.....trevligt
:-))

Postat av: Magnus

Tid läker inga sår, men tid skapar nya perspektiv, och det kan vara nyttigt i bland. Hoppas ni finner tillbaka till varandra.

2007-11-13 @ 18:10:06
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Ankan

Hoppsan... gott att läsa! Håller tummarna för att ni börjar landa nu.

2007-11-14 @ 08:10:24
URL: http://ettbultandehjarta.blogspot.com/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback