Head picture

På väg hela tiden

Så känns det idag, som att jag är på väg hela tiden. Förut var det mest mentalt. Nu är det mest fysiskt. Jag vet inte vilket som känns mest. Det är ok att vara på resa, om man slapp kånka med sig en massa saker hela tiden. jag avskyr att släpa en sådan där kabinväska efter mig, som väsnas. Och nu på vintern, när det ligger grus på trottoarerna, fastnar det i hjulen så att de låser sig. Det är verkligen vedervärdigt.
Jag skulle vilja ha en väska som var en svävare, om jag ska ha någon alls. Kan ingen uppfinna det?
Nä, nu måste jag dra till flyget.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Är det väskan du ska dra?
Måste du packa och ha med dig så mycket saker då?
Men, det är klart kvinnor behöver väl mycket packning utifall att....

Kram


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback