Head picture

Lugn kväll

Jag har kommit fram till min lya i Staden. Det finns inte mycket att göra här. Man skulle kunna likna det vid det "stimulifria" rummet som Lisbeth Salander fick tillbringa tid i. Fast jag är inte fastspänd förstås, och jag är här ganska frivilligt. Egentligen är det rätt skönt emellanåt. Men att ha det så jämt skulle inte vara så kul. Nu gör jag saker jag oftast inte tar mig tid till hemma: Lägger ansiktsmask, ägnar mig åt nagelvård, forvård osv. Ganska självupptaget med andra ord. Men jag ska skaffa träningskläder och joggingskor så att jag kan komma ut och röra på mig. Sedan lyssnar jag på bok tills jag somnar. Nu är jag klar med alla Stieg Larssons böcker så i kväll ska jag börja med en helt ny.
I morgon bitti, alldeles grymt tidigt, ska jag åka ut till flygplatsen och ta första flyget Utrikes. Efter landning ska jag plocka ut en hyrbil och köra ca två timmar. Jag kommer att vara svimfärdigt hungrig när jagkommer fram med blodsockernivå i tåhöjd. Kanske ska köpa något på flygplatsen som färdkost.
Det är väldigt bra att de tar kort överallt eftersom jag aldrig kommer ihåg att växla pengar.

Kommentarer
Postat av: mimmi


Men visst kan det vara bra och ha nästan inget att göra
lite småtråkigt och ha lite tid att pyssla om sig själv.
Sov så gott så du vaknar i morgon.....


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback