Head picture

Min frisör

Jag har börjat gå hos en ny frisör i Staden. Han är ett par år äldre än min son, vältränad och väldigt trendig. Idag var det andra gången jag var där. Kanske tyckte jag att det blev lite väl snällt den här gången. Jag ska säga det till honom vid tillfälle. Annars är han duktig, och otroligt pratsam.

Jag har haft datakrångel idag. Lösenord som haft konflikter med varandra där inne i det okända universum av koder, som finns i burken. Det uppstod efter att delar av systemet migrerats om, fast inte jag. Men på måndag ska min klient också fixas.

Nu funderar jag allvarligt på att gå hem. Det ser ut som skrutt i lägenheten, och det är min smala lycka att inte Maken kan komma dit och inspektera. Han skulle genast ha väldigt starka åsikter.

Den Andre har varit här på kontoret idag. Jag hörde att han gick förbi utanför mitt rum, och hejdade stegen lite. Men jag vände mig inte om och han fortsatte vidare i korridoren.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tänk dig mig som just nu har min man hemma hela dagarna. Så det är kommentarer om att disk inte hamnar tillräckligt snabbt i diskmaskinen eller att grönsaker ligger framme i hans ögon för länge.
Men det ligger en halvlök sedan han lagade lunch idag, jag säger inget men kvar får den ligga.


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback