Head picture

Att hantera stress

Jag sitter här och funderar över om jag ska vara stressad eller inte. De sitter just nu och pratar om hur det ska bli med den avdelning jag jobbar på, var den ska ligga i organisationen, vad den ska heeta, vem som ska jobba i den osv. Jag kan bli chef över den, men jag kna lika gärna inte bli det. Det värssta scenariot är att få en chef som jag inte kan stå ut med. Då är det bara att tacka för kaffet och dra vidare.
Det kan också bli jobbigt att få ett chefsjobb, och känna att det blir för mycket och för svårt. Jag vet inte vad som blir bäst, men jag har bestämt mig för att låtsas som ingenting och bara jobba på.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tycker du gör helt rätt att bara jobba på.
Fantisera ihop din drömorganisation ....ett sett kanske att gardera sig mot oönskad chef.


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback