Head picture

Borta bra...

I måndags när jag åkte hemifrån var jag inställd på en tuff vecka, och det har det varit. Men samtidigt har det funnits många glädjeämnen så jag ska inte klaga.
På en dag, dvs under måndagen, var jag i fyra av Europas huvudstäder, och dagen slutade med en öl på puben i lilla Landsorten i Djupa skogen tillsammans med två kollegor från Utlandet som jag plockat upp när jag landat på Stora Stadens flygplats.
Tillsammans utförde vi vårt uppdrag under två intensiva dagar, och vi hade riktigt trevligt under tiden.
Jag tycket att det luktade för mycket rök på mitt rum, så jag fick byta till det enda som var ledigt - Sviten, med vardagsrum och jacuzzi. Jag klagade inte ett dugg efter det.
Igår körde jag kollegorna till deras hotell i Stora Staden, handlade lite rostbiff och potatissallad och gick hem till min lägenhet. Jag somnade som en stock innan klockan var nio.
Idag ska jag åka hem till Maken och Vovven. Och det ska bli så skönt att komma hem.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback