Head picture

Bra helg, faktiskt

Jag blev orolig för den här helgen, med tanke på hur jag känt mig de senaste helgerna, och speciellt med tanke på hur det kändes i fredags kväll. Men det har gått över förväntan bra.
Jag pratade med Maken om att Den Andre fortfarande ligger på och hur jag upplever det. Maken var mycket förstående och tyckte att jag skulle vägra låta honom suga energi ur mig. Faktum är att vi pratar mycket bättre med varandra nu. För det mesta fungerar det riktigt bra. Jag känner att min uppskattning av Maken växer sakta men säkert, och jag tror att han känner likadant för mig. Idag kysstes vi till och med. Det går åt rätt håll, tror jag.

Nu ska jag packa min väska, och i morgon bitti bär det av till Staden igen. Det känns nästan som om de flesta sms som jag får är från SAS, där det står "Du kan nu checka in på....",

Kommentarer
Postat av: Anna


Skönt att höra att den här helgen kännts bättre än tidigare helger.

2007-09-03 @ 07:49:23

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback