Head picture

Dagens kick

Jag var trött i morse. Kommer alltid i säng för sent och lyckas aldrig packa klart i tid. Alltså gick jag upp en halvtimme för sent och valde sporadiskt ut lite grejor som åkte ner i resväskan. Det var nästan att jag övervägde att boka om mig till ett senare flyg. Men jag tog mig tappert samman och slängde in mig i duschen.
När jag kom fram till flygplatsen hade gaten redan stängt, så det var verkligen på håret att jag fick komma med. Som tur är, är det en ganska liten flygplats och det går snabbt att ta sig fram, speciellt om man inte ska checka in bagage.
Det konstiga är, att jag blir så pigg när jag stressat lite så där på morgonen. Det sitter i hela dagen sedan. om jag kommer i god tid, sitter jag och sover hela flygresan och vaknar inte till ordentligt förrän framåt eftermiddagen. Det måste vara så att jag är adrenalinberoende.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback