Head picture

Gillar du bögfilmer?

Med risk för att verka politiskt inkorrekt i dessa tider, måste jag säga att jag inte gillar bögfilmer. Det var en spansk film på TV nu i kväll, som jag började titta på, men jag satt med en olustig känsla när de började hålla på med varandra. Nu undrar jag om det bara är jag som känner så, eller om fler känner likadant. Måste man tycka att det är såå väldigt ok med homosexualitet? Eller har man fortfarande rätt att tycka att det är frånstötande?


En bekant till mig sa: "Tycker de inte att det luktar illa?" Och det kan man faktiskt undra. men det gäller ju heterosexuella par som har analsex också, för all del. Förfärligt obekvämt verkar det vara också. Alla vet väl hur otrevligt det känns med förstoppning?


Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback