Head picture

LillaNisses utmaning

Ok. Jag ska skriva åtta saker om mig själv. Det är inte så svårt, tror jag...

  1. Jag gillar att prata med kossor. När jag är ute på landet brukar jag stanna bilen ibland och snacka med dem en stund över stängslet. Jag brukar ge dem små knippen med gräs att tugga på under tiden så att de inte ska bli uttråkade. De trevligaste kossorna hittills, träffade jag i Wales.
  2. Jag är inte rädd för någonting som man brukar vara rädd för, till exempel spindlar, möss, höjder, att flyga, gångar under jorden, mörker osv. Jag hade social fobi tidigare, men den har gått över. Det enda jag riktigt fruktar, är att det ska hända min son något hemskt.
  3. Det är inte ofta jag blir stressad, men fel musik vid fel tidpunkt kan nästan ta knäcken på mig.
  4. Jag har svårt att gå på toa och göra "det stora" utan ha något att läsa med mig.
  5. Det har tagit mig ända till nu att minska min prestationsångest till acceptabel nivå. När jag, som småbarnsmamma, läste in treårig ekonomisk linje på Komvux, på två år, kunde jag inte låta bli att få 5,0 i medelbetyg, fast jag försökte intala mig att det inte behövdes och ingen brydde sig.
  6. Få kan slå mig på fingrarna när det gäller bibelkunskap, och jag är en hejare på Alfapet.
  7. Trots min kreativa och lite konstnärliga läggning, är jag helt fascinerad av databaser och Excel. Jag älskar att strukturera data och fixa till smarta lösningar med hämtning av externa data, pivot-tabeller och kapslade OM-funktioner.
  8. Min mormor skulle ha blivit 100 år i år. Jag saknar henne.

Och nu till den svåra biten; att hitta åtta andra att utmana.....  Återkommer till det.


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Tack så mycket för att du antog min utmaning och för lite mer info om dig...
Kram


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback