Head picture

Jag vet inte, jag...

Vi ska på fest i helgen. Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Man kan tro att det är det gamla vanliga; en välfylld garderob, men inget man kännre för. Men i mitt fall är det så att jag inte packat ner något att ha, och inte Maken heller. Han åkte hemifrån innan jag hann säga vad han skulle ta med.
Men det är en bra ursäkt att gå ut och shoppa lite i morgon.
Annars har veckan löpt på som den ska. Full fart, middag med mitt ena nätverk igår kväll och fortsatt möte idag. Har lämnat kvartalsrapporter som jag ska. Nu är det bara en presentation kvar att fixa.
Nästa vecka tänker jag vara ledig.
Frånsett ett och annat telefonmöte, men det får man väl ta...
Det ringde någon från en rekryteringfirma idag, men jag kunde inte prata med honom. Han ska ring igen i morgon. Det handlade om något ganska avancerat jobb i ett stort företag, större än det jag jobbar i nu. Det låter spännande. Men jag är säkert inte tillräckligt kvalificerad. Vi får se vad de säger i morgon.
Det är otroligt vad fort det sprider sig att man kan tänka sig att byta jobb, ändå.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du, skulle en man som blivit kontaktad sagt att han nog inte var tillräckligt kvalificerad.

Ha en trevlig helg med fest och nya kläder!


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback