Head picture

Stort möte

Vi var alla samlade för att få information om framtiden och strategin. På kvällen var det middag och prisutdelning. Det var helt ok allting. Frånsett att Störens besked om att sluta la lite sordin på det hela.
Den Andre stötte friskt (läs: sjukt) på mig hela tiden så fort han fick chansen. Han försökte verkligen in i det sista, men jag var fullständigt obeveklig.
Och det kändes så rätt. Det är verkligen en befrielse att jag kommit loss. Så många gånger som jag mått så fullständigt uselt efter en sådan här tillställning när han lyckats... Så här i efterhand har jag jättesvårt att fatta att jag kunde låta det hända. Det är helt obegripligt.

Kommentarer
Postat av: Peter Midas

Bra! Du måste hålla den andre helt borta. HAn verkar inte ha några gränser eftersom han inte respekterar dig. Stå på dig, annars gör han det!!

Postat av: Anonym

Gratulerar dig och till ditt nya liv utan påverkan av Den Andra!!....Du måste känna dig fri och lätt!

Njut av solen o våren i helgen! Kram

2008-04-18 @ 07:29:33
Postat av: LillaNisse

Starkt gjort, att kunna stå emot, du är på rätt väg...

Kram

2008-04-18 @ 14:11:36
URL: http://lillanisse.blogg.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback