Head picture

Strandraggare

Jag raggade upp en kille på stranden i fredags. Han var väldigt välbyggd och proportionerlig. Desutom verkade han positiv och lugn i humöret. Jag tog med honom hem, och han fick lov att stanna hela helgen. Vi ska köra hem honom till hans husse nu i eftermiddag.
Han har verkligen vunnit våra hjärtan, men däremot har vår lilla principessa till honhund varit lite svår att tas med. Hon har hela tiden försökt sätta honom på plats, kanske för att han är så ung fortfarande. De har visserligen trivts ihop, lekt en massa och varit hur bra kompisar som helst, men det verkar inte som att de riktigt fått till det.
Nu får vi se om det blir några valpar. Det är bara att vänta.

Kommentarer
Postat av: Ankan

haha, rubriken fick mig att förvånat tro att jag missat nåt under semestern... håller tummarna för att ni snart hör trampet av små fötter :)


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback