Head picture

Sista rycket

Äri landet i Öster. Jag gick upp fyra i morse för att hinna till flyget, och sedan har det varit fullt ös hela dagen. Sista övningen gjordes klar vid 22:00 lokal tid.
Maken har köpt en resa en vecka söderut. Vi ska läsa, sova i solen och riktigt koppla av.
Igår kväll hade vi sedvanlig julfest. Det var avtackning av tre kollegor, varav speciellt en kändes jobbigt att hon skulle sluta. Vi grät en stund tillsammans efteråt.
Den Andre var på. Han föreslog att "vi skulle supa oss fulla och att han skulle följa med mig hem och knulla". Han kan verkligen uttrycka sig så sublimt och finkänsligt...
Jag gick därifrån. Jag fattar inte hur han kan med. Det är något desperat över det hela. Samtidigt sårar det mig att han tycker att han kan säga sådana saker till mig. Det känns förolämpande. Det är så lågt.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hoppas du får njuta och koppla av och tänk solvärme!



Ja hoppas du inte anklagar dig själv med tanke på den Andre!

2008-12-18 @ 22:29:42
Postat av: Marie

Det är verkligen lågt att säga så till dig. Han är omogen och desperat och det måste kännas skönt att du gått vidare. Du, jag tänkte på det. Har du msn eller mail? Hade varit roligt att hålla en mer konversation med dig - du är så underbar!

Postat av: Anima Mea

Han säger det på ett sådant sätt att om jag konfronterar honom, kan han säga att det bara var på skoj. Han har gjort det förut. Jag brukar säga att jag inte vill att han ska skoja så, och att jag inte alls tycker att det är det minsta kul. Då brukar han lova att inte göra det igen, men nästa gång han får lite i sig är det samma sak igen. Jag kan trösta mig med att det blir längre mellan återfallen, i alla fall.

2008-12-19 @ 17:52:00
URL: http://animamea.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag bearbetar honom inför ett bröllop - kanske ;)

2008-12-19 @ 19:03:22
URL: http://velfia.blogg.se/
Postat av: Peter M

Demn dar andre borde ha en small pa kaften. Vad ar det for ett jakla krak till manniska. Drangfasoner!



God jul etc wherever you may be in the sun.



2008-12-24 @ 12:17:49
URL: http://trepojkar.blogspot.com

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback