Head picture

Sneaka in

Det är verkligen öken på internetfronten här. Det finns ett enda internetkfaé med uråldriga, slöa burkar som har myntikast(!). Det går inte att koppla in sin egen laptop. Man skulle kunna tro att klockan vridits 20 år tillbaka. Hur som helst, har jag hittat ett hotell som har en bra lina. De har en dator också, men den har gått sönder, så de har inget emot att jag kopplar upp min laptop. De vet inte att jag inte bor här... Än så länge, i alla fall.
Jag har fått iväg min fil till jobbet, som jag skulle. Bara några dagar för sent. Men det är ju jul och semester, och annat. Vem kan begära mer?
Det börjar dock klia i kroppen att få komma hem. Det är skönt med lugn och ro, men några dagar räcker.
Jag läser en tegelstensbok av Ken Follet. Den heter An Endless World och är en fortsättning The Pillars of the World.
Det är bra tidsfördriv.
Nu ska vi ut och göra stan osäker.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Passa på att vara ledig och ta det lugnt....det kan du säkert behöva...

Kram

Postat av: Peter Midas

Ha, glomt telefonen...Det har jag ocksa, pa en badplats i Da Nang och dar lar den forbli! SKippa natet... det blir live stories nar vi ar hemme igen!!

2008-12-30 @ 13:33:26
URL: http://trepojkar.blogspot.com
Postat av: Peter Midas

Ha, glomt telefonen...Det har jag ocksa, pa en badplats i Da Nang och dar lar den forbli! SKippa natet... det blir live stories nar vi ar hemme igen!!

2008-12-30 @ 13:35:42
URL: http://trepojkar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är bra att ha tråkigt vara lite less på att inget händer...för sedan händer det för mycket!



Må så gott!

2008-12-31 @ 11:17:13

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback