Head picture

Gav efter

Igår var en härlig dag. Vi var ute och grejade i solskenet, det va rtio grader varmt och verkligen vår i luften. På kvällen eldade vi upp en massa ris. Det är otroligt vad mycket man kan stöka ner med en sekatör.
Jag gjorde en gryta av rådjurskött. Medan jag lagade mat kände jag det komma smygande: Ont i ryggen.
Jag bestämde mig till slut för att jag för en gångs skull faktiskt skulle lyssna på min kropp, och gav återbud till veckans inplanerade aktiviteter. Idag kunde jag alltså sova ut hemma i min sköna säng, istället för att stressa upp i ottan och flänga iväg till flyget.
Det känns sååååå skööööönt. Jag tror jag tar mig en lutare....

Kommentarer
Postat av: Magnus

Man ska lyssna på sin kropp i alla lägen.


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback