Head picture

Eldar igen

Nu har jag kommit hem, ätit mat och eldat i spisen. Jag är så trött att jag knappt kan hålla upp ögonen, men nu ska vi se på film. Det gäller att inte vara för tråkig. Maken är ute med hunden och kollar om nåt kan blåsa bort, eftersom de har varnat för storm.
Det var länge sedan jag hörde något från Magistern. Jag har funderat över hur han har det de senaste dagarna. kanske skulle jag höra av mig och kjolla läget. Eller så väntar jag tills jag är tillbaka från Utlandet.
Det hände en incident idag som kunde ha blivit väldigt allvarlig, men där konekvenserna blev oproportionerligt små. Jag är alltid så tacksam när det inte blir några personskador.
Jag orkar inte skriva mer. Ska sluta ögonen snart.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hoppas du inte blåser bort idag! Själv påverkas jagenormt av naturens energier!
Hoppas du lyckades hålla dig vaken på kvällen, min man blir skitsur när jag somnar framför tv:n fast i går sov vi sött båda två!!

2008-01-19 @ 07:47:38

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback