Head picture

Bra dag

Har suttit och läst bok nästan hela dagen i trädgården, fast jag egentligen borde ha jobbat. Och dessutom hade jag städhjälpen här, så det var ingen hejd på hur mycket jag måste bekämpa mitt Lutheranska arv. Men det gick strålande!
Jag läste ut boken utan ett uns av brådska, satte in middagen i ugnen, duschade, satte på Maken på altanen, och sedan åt vi en god middag med rödvin, medan kvällssolen strilade in i trädgåden. Ljuvligt.
Det är inte alltid det känns grått och meningslöst.
Men jag har faktiskt tvättat fyra maskiner tvätt, och med stor omsorg hängt upp med klädnypor och vikt ihop. Finns det något fräschare än nytvättade lakan som fått torka i vinden och solen? Det luktar speciellt gott, tycker jag. Dessutom blir allt så slätt och fint när vinden hela tiden gör att det rör sig så där lagom medan det torkar. Inte bara dåligt att torktumlaren är sönder.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej! Du får jättegärna ta en titt på min blogg och lämna en kommentar :-) Massor med fina collage, bilder och tips om kläder, smink, kroppsvård och personliga inlägg.



Dessutom har jag precis gjort en ny header som ni gärna får säga er åsikt om :-)



Kram, Alicia

Postat av: Anima Mea

Vad jag ogillar dessa själupptagna fjortisar till utseendefixerade tjejer som bara vill att man ska kolla på deras totalt superytliga blogg, utan att visa minsta intresse för andras bloggar.

Om de så gärna vill ha kommentarer, får de väl skriva dem själva.

2008-07-25 @ 09:14:21
URL: http://animamea.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback