Head picture

Chokladsås

Vi har haft en underbar helg tillsammans med vänner vi känt i säkert 25 år. De hade sina två minsta barn med sig. Nu upptäcker jag en brun klet mellan tangenterna på min bärbara, som luktar misstänkt likt chokladsås. Det härrör förmodligen från gårdagens filmsession med Råttatouille.
Nåväl, det är ändå snart dags att byta ut den här datorn. Jag har haft den i två år, minst.
Jag har sagt till att jag behöver en ny telefon också. Men den fungerar faktiskt fortfarande,konstigt nog. Jag vet inte vad jag ska ha för ny modell. Jag gillar inte de där med pinne som manska hålla på och tappa bort hela tiden. Jag vill ha en liten telefon, som har en vanlig knappsats. Det är så jobbigt att lära om sig.
Vi får se hur det blir. Erikssons C702 verkar bra. Är det någon som prövat den, tro?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

På den gamla goda tiden sa man att det inte gjorde något om man spillde kaffe i tangentbordet bara det inte var med socker......



Postat av: Peter Midas

Nokia! Jag säger bara Nokia! Nja, det finns diverse bra av alla märken, men försök fixa en som kan ta emot mail, det är faktiskt praktiskt. Push-mail, dvs sådant system som skickar mail till telefonen utan att du behöver hämta dem manuellt, måste beställas hos operatören. Se till att det är en 3G-telefon bara. Stay well.... P

2008-08-03 @ 21:46:05
URL: http:// trepojkar.blogspot.com

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback