Head picture

Lugnet lägrar sig

Våra gäster har åkt på utflykt. Maken och jag valde att stanna hemma. Dels känner jag att jag måste få lite tystnad och stillhet, och dels att jag måste greja hemma. Tvätten har lagrats upp till bergliknande formationer, och överallt ser jag tecken på mänsklig närvaro av det mindre trevliga slaget. Här måste städas!
För övrigt känner jag mig lite låg idag. Jag vet egentligen inte riktigt varför. Det finns ingen påtaglig anledning. Det är väl bara att vänta tills det går över, antar jag.

Kommentarer
Postat av: Towa

Kom igen och skicka in en

naken hoppbild på dig också

Jag har sexleksaker du

kan få som pris om du är med :)

Kika in min nakenbild.

Kram Towa

Postat av: Mimmi



förstår att du behöver lugnet ......ibland kan det blir för mkt av det sociala speciellt om man är i ens eget hem......Ha de gott!

2008-07-21 @ 06:50:21
URL: http://mymim.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback