Head picture

Lång dag färd mot semester

I morse packade jag ihop det jag skulle behöva ta med mig från lägenheten i sommar och plockade undan det värsta. Jag ska låna ut lägenheten till några vänner, så det kan inte se ut hur som helst.
Jag har betat av min lista, och klarat av de flesta punkterna. Det är ett par artiklar till vår koncerntidning som jag inte skrivit, men det får jag ta med mig på semestern. Annars har jag gjort det jag ska. Eller, i alla fall har jag gjort det i morgon bitti.
Det var skönt att komma hem som vanligt. Vi har grillat och promenerat vid havet medan solen närmat sig horisonten. Det är så befriat från oljud här jämfört med hur det är i Staden. Det uppskattar jag väldigt mycket.
Nu ska jag packa ihop det sista och sedan ska jag sova gott.


Kommentarer
Postat av: Peter Midas

Suss gott och ha det bra på resan! Keep us posted!

Postat av: Mimmi

Lycklig resa!! Och njut........men inte av för mkt mat o dryck!!

2008-06-13 @ 06:57:11
URL: http://mymim.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback