Head picture

Nedräkning

Jag har börjat räkna ner. På fredag åker vi. Tre veckor borta från jobb och vardag. Det är knappt att jag fattar det. Jag har en lång lista med uppgifter som jag måste hinna klart innan jag kan packa ihop. Förmodligen kommer jag inte att hinna riktigt klart. Men jag gör så gott jag kan.
Min nye chef, den femte i ordningen, som ersätter Stören, har sagt att jag kommer att bli permanentad på min tjänst som jag varit tilförordnad på nu i snart ett år. Joråsatt, ... jipppeeee...., antar jag, eller jag vet inte....
Han tittade på rutorna i organisationsschemat och undrade vem som gör mitt ordinarie jobb. Det är jag som gör det också, sa jag, och tänkte i mitt stilla sinne, att det var värst vad han var "välinformerad". Men det är väl mycket att hålla rätt på. - Jaha..., sa han.

Annars går det bra. Jag har fått mycket positiv feedback från mina kollegor och allt fungerar egentligen som det ska. Men det ska bli skönt att vara ledig.

Kommentarer
Postat av: Mimmi



Låter underbart med hela tre veckors ledighet borta från alla krav.......Blir det semester i Grekland med son och sonhustru? Har för mig du skrev om det tidigare...

Postat av: Anima Mea

Ja, det blir det. Vi flyger till Aten, och sedan kuskar vi vidare därifrån.Inget förbokat, bara improvisation. Det ska bli spännande.

2008-06-11 @ 08:50:35
URL: http://animamea.blogg.se/
Postat av: Marie

heeej tjejen! Jag har bytt "gubbe", flyttat och är singel dvs. tappade bort din blogg, men nu kom jag in phu Måste läsa i kapp 3 mån :( kram Marie

2008-06-11 @ 20:55:31
URL: http://girlgoeswild.blogg.se/
Postat av: Marie

det blev hastigt, éftersom både min chef och fd. läste min chef, så jag bara bytte,.. utan att ngn visste. Dumt, men tur att du hade kvar din blogg :) lovley!

2008-06-12 @ 08:06:36
URL: http://girlgoeswild.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback