Head picture

En månad

Det har gått en månad. En hel månad av väntan, och jag har fortfarande inte fått något besked. Igår skrev jag ett brev med kompletterande uppgifter för det om möjligt skulle kunna gå snabbare att komma fram till ett beslut. Det är rena tortyren att gå och vänta så länge. Jag skrev det till dem också, att jag blir sjuk av att gå och vänta.
Antingen är de inkompetenta och oempatiska, så att de inte förstår hur jobbigt det är, eller så förstår de att det är jobbigt och utsätter mig medvetet, men då är de verkligen onda.
Oavsett vilket, vet jag att de kommer att få stå till svars för sitt agerande.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag tror att vi andra har svårt att förstå....verkar som de som beslutar också har det!!

Men jag tänker på dig ....och önskar att du igentligen inte hade behövt krusa dem..men vet ju vad det betyder för dig!

Postat av: Anima Mea

Tack för ditt stöd, Mimmi. Ja, ibland gäller det att bara bita ihop. Det hjälper inte om jag protesterar, utan ställer snarar till större skada. Men jag försöker se det som att det utvecklar mig som människa, på sikt, kanske.

2008-03-09 @ 21:07:02
URL: http://animamea.blogg.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback