Head picture

Nya jobbet

Idag kom Den Andre in och snackade med mig igen. Det verkar som om han tänker inleda en offensiv. Jag tycker jag känner igen mönstret, så jag håller honom kort. Jag luskade i alla fall lite om det nya jobbets VD-position för att kolla om han funderade på att ta det jobbet, eller hade blivit tillfrågad. Det visade sig att de hade ringt honom, så jag var inte fel ute. Han verkade inte ha bestämt sig, så jag måste verkligen bevaka det så att jag inte tackar ja till ett nytt elände.
Nåväl, ännu så länge vet jag inte ens om jag får det, så det kanske inte finns något att tacka ja till.
Jag ligger lågt tills vidare.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Går du vidare så måste du ju fråga om VD tjänsten...för man kan ju inte ta ett jobb utan att veta vilken chef man får och det måste ju även de förstå!! Men världen är ju liten så...

2008-03-18 @ 17:46:29

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback