Head picture

Sköna Söndag!

Jag har hunnit med ett rejält skjut (det igår kväll framför brasan blev lite avslaget, för jag hade druckit vin precis innan), gå långpromenad, tvätta fyra maskiner. jobba i sex timmar, laga mat, baka äppelpaj, vattna blommorna, sova eftermiddagslur och... Jag kommer inte ihåg mer, men jag tycker det är rätt bra.
Maken har varit så mysig, tolerant och uppskattande den senaste tiden.
För ett tag sedan, när vi stod och pussades och dansade lite spontant medan vi lagade mat, sa han: "Om man inte visste bättre, skulle man tro att vi var lyckliga. Jag menar, om man inte läste din blogg, alltså."
Nu är det så att han inte läst i min blogg på väldigt länge, så jag tror inte att han hängt med i utvecklingen riktigt.
Men visst har det ändrat sig? Jag menar, visst skriver jag mycket mer positivt om Maken och vårt förhållande än vad jag gjorde förut?
Jag tycker det känns så i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag tycker du överlag är mer positiv i din blogg nu jämfört med förr.

Postat av: Ankan

Stackars lilla maken, det där kom från hjärtat tror jag.

2008-03-03 @ 07:58:48
URL: http://ettbultandehjarta.blogspot.com
Postat av: Anima Mea

Magnus: Bra, så fick jag bekräftelse på att det är så som jag trodde. Jag känner mig mycket mer positiv, och jag upplever att Maken är det också.

Och, Ankan, lite synd om honom är det kanske. Han har fått stå ut med en hel del.

2008-03-03 @ 16:10:29
URL: http://animamea.blogg.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback