Head picture

Skypad afton

Vi har skypat ikväll, Maken och jag. Det fungerar förvånansvärt bra. Vi sitter och läser lite för varandra, småpratar och bara är. Man kan surfa lite samtidigt som man pratar också. Det blir som att umgås som hemma ungefär, fast man inte ser varandra.
Jag har lagat nyttig fisksoppa till mig när jag kom hem från jobbet. Jag måste försöka få ordning på min mage igen. Den är helt ur balans sedan den senaste tidens stress.
Den Andre pratade med mig på jobbet idag. Det var första gången på länge som han pratade med mig. Jag var tvungen att gå efter en liten stund, eftersom jag fick besök. Han pratar på som vanligt om sig och sitt och om jobbet. Jag säger inget speciellt. Jag känner inget behov av att dela med mig av mitt liv och leverne till honom.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Fastna inte i något av hans garna bara. Håll dig på armlängds avstånd

2008-03-18 @ 13:53:28
Postat av: Anima Mea

Magnus: Jag lovar. Jag märker att han försöker hela tiden, men lite har jag lärt mig i alla fall...


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback