Head picture

Myshelg

För en liten stund sedan åkte Sonen och Sonhustrun hem. Vi har varit tillsammans sedan i lördags förmiddag, och Sonen har eldat oavbrutet i spisen. Han är om möjligt mer beroende av att elda än vad jag är. Alla håller visserligen på att förgås av värme, men vi vädrar emellanåt. Vad gör man inte för mysfaktorn...
Maken och Sonen har varit på fotboll idag, och jag har hjälpt Sonhustrun att hitta kläder. Vi har alltid trevligt när vi är ute och shoppar. Till mig blev det en topp och lite hårprodukter.
Det är värdefullt att kunna trivas tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Marie

Beställningen "skickar" du ut i "atmosfären". Skriv ner det du vill ska hända, så utförligt som möjligt ngnstans. Antingen i ett anteckningsblock eller på bloggen. Visulisera dig hur det känns när du har det som du vill ska hända i ditt liv. Dröm dig bort - och skriv ner allt som DU vill ha det. Man måste tro på att det ska hända - allt är enligt boken "the secret" Vad är det för beställning du vill göra? :)

Postat av: Anima Mea

Jag skriver min beställning i ett separat inlägg, tror jag.

2008-11-09 @ 22:26:00
URL: http://animamea.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag vill också ha en öppen spis ......nu får jag nöja mig med tänd aljus och det är ju inte heller helt fel.

2008-11-10 @ 11:21:22
URL: http://mymim.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback