Head picture

Snökaos?

Jag har förgäves kollat på luftfartsverkets websida för att se om mitt flyg möjligen kan vara inställt på grund av snökaos eller annan force majeure, men det verkar inte så. Alltså måste jag utsätta mig i morgon bitti igen.
Det känns som om jag ännu inte riktigt kommit över mina konflikter med resandet, och det hade varit skönt att vara hemma ett par dagar till.
Fast å andra sidan har Maken bakat infernaliskt goda pepparkakor, som jag hetsäter, så ur hälsosynpunkt är det kanske bra att jag kommer hemifrån ett tag. Maken frågade idag om jag tänkte ha mysbyxor på mig på jobbet hela veckan, så att jag ska kunna få plats med magen...
Nej, det är väl dags att ta sig samman. Det är dags att packa och kolla läget.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback