Head picture

Ont i halsen

Jobbade på mitt gamla jobb idag. Det var mer att jag var där på besök, gick runt och kollade på vad som förändrats, och snackade med kollegorna. Det känns inte längre som min arbetsplats. Tiden, min frånvaro och förändringarna har gjort att jag blivit alienerad. Inte helt och hållet, men tillräckligt.
På eftermiddagen kom halsontet smygande. Det var länge sedan jag hade så här ont i halsen. jag har inte tid förkylningar oich annat tjafs. Kan inte minnas när jag var sjukskriven sist. Det kan ha varit 2002, när jag blev opererad i magen. Då var jag hemma i en vecka.
I morgon ska jag flyga till Staden. Jag har möten i två dagar, ska tacka av min assistent med en flaska champagne och köpa ost. Sedan blir det flyget hem på fredag.
Lägenheten ser ut som kaos, eftersom jag hade så bråttom till flyget sist jag var där. Men det har knappast drabbat någon.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ta en rejäl whiskey så är du fit for fight igen!



Hoppas jag

Postat av: Anima Mea

Tack för tipset! Ska pröva det.

2008-09-30 @ 22:24:15
URL: http://animamea.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Har hört att man kan gurgla sig med whiskey, men då ska man spotta ut den sen, men vem vill göra det?

Krya på dig.



Kram

2008-09-30 @ 22:25:07
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Peter Midas

Esbirotox, jag säger bara det alltså. Jättebra!!! Bör sköljas ner med VARM konjak! Framför allt ärdet mycket kuligare att va sjuk då!

2008-09-30 @ 22:42:41
URL: http:// trepojkar.blogspot.com

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback