Head picture

På resa med Bleken

Vi är på vår första resa tillsammans. I sitt beteende hittills påminner han väldigt mycket om den chef jag hade från början på det här jobbet, dvs den första av de sex. Han pratar inte med folk, läser e-post i sin mobil hela tiden, måste se viktig ut, och slänger upp sin bärbara och kopplar upp sig md 3G-modem så fort det finns den minsta chans.
Jag tror han får passa sig. Det är lätt att folk får en massa negativa vibbar av sådant. Särskilt med det gänget vi är med nu. Man måste lära sig att vara folklig, prata med alla, visa stort intresse för deras jobb och skoja om ditt och datt. Absolut inte ta sig själv för allvarligt.
Tråk-Bleken eller Bleken Tråk. Jag får fundera lite på det.
Jag fick i alla fall bästa rummet med jacuzzi,, som jag kan roa mig med.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Bleken är en osäker typ som vill verka viktig!....

Ha det bra o hoppas du trivs med livet nu......


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback