Head picture

Ett tag sedan

Jag har haft fullt upp den senaste veckan. Så fort jag blev frisk, någorlunda, drog vi iväg till Staden. Jag sydde gardiner till vardagsrummet, och Maken borrade hål, satte upp hyllor och annat typiskt manligt. Vi hade trevligt och mysigt. Handlade lite på rean och gick omkring och bara var.
Efteråt hälsade vi på hans storasyster med familj. Vi åkte vidare därifrån på lördag förmiddag. På vägen stannade vi hos Makens föräldrar och fikade en stund. Sedan åkte vi vidare till min mamma och hennes man. Där stannade vi över natten, och kom hem på söndag eftermiddag.
Nu sitter jag och slår död på tiden på flygplatsen. Tekniska problem... Bara en försening på ca 3-4 timmar. Ingen helt idealisk start på arbetsveckan.


Kommentarer
Postat av: Doc

Gardiner är fint. Önskar jag hade mer av dem faktiskt.

Nu ser headern helt perfekt ut.

Postat av: mimmi

Hoppas allt är väl mitt i allt farande o flängande ...



O du du har väl hört om de senaste rönen ang sömn contra förkylningar....



Kram Mimmi

2009-01-13 @ 11:25:47
URL: http://mymim.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback