Head picture

Bra start på arbetsveckan

I morse gick jag upp tidigt och fick dsnabbt iväg ett viktigt dokument. Sedan gick hunden och jag en stilla morgonpromenad i solskenet. Det var redan så varmt att det var skönt med linne och shorts.
Idag sitter jag ute i skuggan av träden och jobbar. Det är en bris från havet som fläktar skönt.
Inte förränpå onsdag morgon behöver jag ta mig till Staden, med all trafik och allt oväsen. Det sägs att det fina vädret ska vara slut då för den här veckan ändå, så det kanske inte kommer att kännas alltför svårt.
Den Andre har inte hörts av, och det har passat utmärkt att jag kunnat hålla mig borta från kontoret ett tag.
På onsdag ska jag ha möte med den nye utredaren tillsammans med mitt ombud. Det känns lite jobbigt när jag tänker på det, men det är inte värre än att jag kan hantera det.

Kommentarer
Postat av: Velfia

Oj - vad skönt det måste vara och kunna jobba hemifrån såna här fina dagar. Du behöver det med allt som har hänt!!


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback