Head picture

Restid

Jag undrar hur många timmar varje månad som jag sitter på tåget eller på flyget. Jag har aldrig räknat efter. Kanske lika bra det. Men det känns bra att kunna utnyttja tiden till att fundera, blogga, lyssna på bok eller sova. Idag bloggar jag på telefonen till exempel.

Igår klippte jag ett äppelträd och planterade lökar som borde ha varit nere i jorden sedan i höstas. De hade redan börjat växa lite där de låg i sina platspåsar i växthuset. Stackars krakar! Det ska bli intressant att få se vad som kommer upp, om det kommer upp något.

 Vi vårstädade lite i trädgården och tände en liten brasa ute i skogsdungen utanför tomten där vi grillade korv och drack öl. Det var mysigt. Skönt att vara ute i friska luften och röra på sig lite grand.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det måste bli mycket tid att fundera över livets olika frågor, jag är inte avundsjuk på ditt resande, inte alls...

Låter som en bra söndag hemma med lite utejobb...

Kram


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback