Head picture

Men, vad är problemet?

Jag fick ett sms från Den Andra kvinnan, där hon ifrågasatte min rätt att kontakta Den Andre. Efter ett telefonsamtal.
Hon är betydligt mer på, än vad Maken någonsin varit mot Den Andre. Jag svarade att han får säga det till mig själv, om det är så att han inte vill bli kontaktad. Till saken hör att vi hade ett ganska vänskapligt samtal i största allmänhet när jag ringde honom och han antydde inte på något sätt att han inte ville prata med mig. Jag skrev också att allting kanske inte riktigt är som hon tror.
Det sista la jag till mest för att det är sant och för att hon ska ha något att känna sig olustig över. Precis som jag har känt det hur länge som helst. Sedan stängde jag av min telefon och satte den på laddning.

Efteråt åt Maken och jag lite god mat och hade det mysigt. Min depression gav tillfälligt vika. Jag kanske är lite elak?

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback